HTML

Funnyka's life

Sziasztok! Ez a blog az életemről fog szólni..lesz benne a rólam szóló dolgokok kívül sok idézet,képek meg minden.

Friss topikok

  • Funnyka: :):D ez aztán komment ;) :D (2010.03.31. 21:39) Pictures from the weekend
  • Funnyka: :D én a telefonom nélkül olyan elveszettnek érzem magam xD meg ha nincs nálam akkor olyan mintha m... (2010.03.27. 12:13) weekend (Y)
  • Funnyka: jaj hát cserélhetünk :D viheted a rossz időt:D én amondó vagyok,hogy nincs jobb mint , reggel szik... (2010.03.16. 22:39) new week..
  • Funnyka: énis(L):):$ (2010.03.11. 18:20) i am ill... :S
  • Funnyka: szia! :D Hát örülök,hogy Te örülsz a hónak :D én személy szerint nem csípem tudod...:D szép szép m... (2010.03.11. 09:28) i believe i can fly, i believe i can touch the sky..

Linkblog

Pictures from the weekend

2010.02.28. 17:36 Funnyka

Nah hello :) Meghoztam a képeket :) fel is teszek párat :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://funnykaslife.blog.hu/api/trackback/id/tr531797498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása